PPV = pay per view, platba za zobrazenie (napr. za 1000 zobrazení)
Flat rate = paušálna platba za čas a pozíciu (využíva sa často na spravodajských weboch)
PPS = pay per sale, platba za predaj (tiež známe aj ako affiliate)
PPA = pay per action, platba za nejakú akciu (volanie na tel číslo, kliknutie na tlačítko, registrácia, vytvorená objednávka, odoslanie kontaktnéfo formulára,...)
Reklamné systémy
Google Ads (Google, YouTube,...)
Facebook Ads (Instagram Ads)
Bing Ads
Sklik (Seznam.cz)
Etarget
Azet klik
a ďalšie...
Začať by ste určite mali s Google Ads, Facebook Ads prípadne s Sklikom. Výborný postup krok za krokom ako nastaviť reklamu v Google Ads a Sklik je rozpísaný na stránke zaklik.cz.
Pokiaľ na svojej stránke ponúkate aj produkty na predaj môžete svoje produkty predávať aj na porovnávačoch produktov/tovarov.
Porovnávače tovarov
Google nákupy
Heureka
Pricemania
a ďalšie
Reklamných možností je samozrejme v online prostredí množstvo. Svoje služby môžete prezentovať na rôznych stránkach pre dopyt, využiť email marketing (newsletter) alebo produkty predávať na veľkých portáloch ako je eBay, Amazon, Aliexpress, Aurko, Allegro či inak špecializovaných fórach. Ďalší spolahlivý spôsob sú Affiliate systémy (partnerský program), kedy platíte odmenu svojmu partnerovi až vtedy, keď Vám reálne privedie zákazníka.